Jasełka 2012

Dodane dnia 17 grudnia 2012

12 grudnia 2012 roku w Domu Ludowym w Drożkach odbyły się gminne jasełka. Wystąpiły wszystkie dzieci ze Szkoły Podstawowej w Drożkach oraz kilkoro przedszkolaków. Przedstawienie przygotowały panie: Lidia Kubis i Izabela Usarek. Występ trwał 55 minut. Główne role to aniołowie przedstawiający serce i rozum. Były to Oliwia Otremba i Kinga Witek.

Dzień Papieski

Dodane dnia 20 października 2012

Dzień Papieski 16 października z okazji Dnia Papieskiego w naszej szkole odbył się apel, w którym wzięli udział wszyscy nauczyciele i uczniowie. Pani Ludia Kubis rozpoczęła uroczystość krótkim dialogiem z dziećmi. Następnie uczniowie kl. VI przybliżyli sylwetkę Jana Pawła II, przedstawiając jego życiorys. Na zakończenie pani Kubis ogłosiła dla dzieci z oddziału przedszkolnego i uczniów szkoły konkurs piosenki religijnej, w którym mogą wziąć udział soliści i duety. Pani dyrektor podziękowała

30 kwietnia 2012 roku w Szkole Podstawowej w Drożkach odbyła się akademia poświęcona 221. rocznicy uchwalenia Konstucji 3 maja. Uroczystość, ktorą przygotowały Panie Halina Juskowiak i Izabela Ambrozik, była dla nas wspaniałą lekcją historii. Przybyło dużo osób. Swą obecnością zaszczycił nas były dyrektor szkoły Pan Janusz Kruszelnicki z żoną. Przyszły też mamy uczniów i oczywiście sami uczniowi, nawet przedszkolaki. Dominik wcielił się w postać Ignacego Potockiego, Konrad Gotszling był Stanisławem

Wycieczka do Warszawy

Dodane dnia 15 maja 2012

7 maja o godzinie 8:00 wyjechaliśmy na trzydniową wycieczkę do stolicy Polski – Warszawy. W autokarze rozmawialiśmy, podróż minęła szybko. W Warszawie na samym początku pojechaliśmy na Okęcie. Niestety, widok tarasowy był zamknięty, z hali odpraw obserwowaliśmy kołujące samoloty. Potem pojechaliśmy do hostelu ,,Coco”, w którym mieliśmy nocować przez dwie noce. Gdy się zakwaterowaliśmy, poszliśmy do swoich pokoi rozpakować się. Potem udaliśmy się pod Pałac Kultury i Nauki i na

Konkurs plastyczny „Moja fundacja”

Dodane dnia 18 marca 2012

W naszej szkole zorganizowany został konkurs plastyczny pt.”Moja Fundacja”,którego pomysłodawczynią była p. Halina Juskowiak. Zmagania były niezwykle zacięte, ponieważ brało w nim udział dużo dzieci i poprzeczka była postawiona naprawdę wysoko. Okazało się,że zdołaliśmy sprostać wymaganiom i nasze prace okazały się oryginalne,ciekawie wykonane i bogate w szczegóły. Spośród tych pięknych plakatów jury wybrało najlepsze. Laureaci konkursu otrzymali dyplomy za ”osiągnięcie wyżyn artystycznego mistrzostwa”. Prace zostały wyeksponowane na gazetce szkolnej. Proszę